لوازم آشپزخانه 2
.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
تدبیر فردا

دستگاه بخور سرد Small Fish USB برعکس دستگاه های بخور قدیمی تر نیاز به جوش آوردن آب ندارد و مخزن آن پلاستیکی و بی کیفیت نمی باشد. طرز کار این بخور به گونه ای می باشد که ذرات آب را به ریز ترین حالت ممکن در آورده و در هوا به صورت بخار پخش می کند.

قيمت : 69,000 تومان

توسط دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد.

قيمت : 15,000 تومان

به دنبال ظرف مناسب برای نگهداری قهوه و یا چای خشک در منزل هستید؟! ما به شما ظرف نگهدارنده چای و قوه Scoop Jar را پیشنهاد می کنیم. جنس پلاستیک فشرده شفاف و مقاوم بوده و طراحی آن توسط کشور آمریکا انجام شده است.

قيمت : 20,000 تومان

پیاله یا لیوان 3 تایی یک محصول جدید با طراحی ویژه و جالب می باشد که بصورت دکمه های کیبورد طراحی شده و کلمه های Ctrl - Alt - Delete بر روی انها نوشته شده که در صورت قرار دادن بر روی سینی مخصوص کاملا شبیه به صفحه کیبرد می باشد‏.‏

قيمت : 24,000 تومان

قلم طراحی جادویی برای تزیین انواع ماست ،شله زرد، قهوه و ... می باشد که می توانید با داشتن اون یک طراحی فوق العاده راحت و زیبا داشته باشید

قيمت : 20,000 تومان

کلمن تاشو. این کلمن ها بسیار مستحکم بوده و علاوه بر اینکه به راحتی حمل می شوند و فضای بسیار اندکی را اشغال می کنند دارای 5.5 لیتر گنجایش مایعات هستند که آن ها را بسیار کاربردی کرده است.

قيمت : 39,000 تومان

قندان مسی طرح سیب - نانو شده. این قندان بسیار زیبا از جنس مس توسط هنرمند زنجانی تولید شده تا آذین بخش سینی چای شما باشد و با لایه نانو از تیره شدن آن حفاظت شده است.

قيمت : 49,000 تومان

عسل ریز هانی پات. این محصول شگفت انگیز استفاده از عسل را برای شما فوق العاده آسان نموده و از ورود میکرو ارگانیزم های آلوده کننده به آن جلوگیری می نماید

قيمت : 36,000 تومان

طرحی شگفت انگیز از یک لیوان که با ریختن نوشیدنی های رنگی در آن و نمایان شدن اسکلت داخل لیوان جذابیت لیوان را چندین برابر می کند. با جلوه ای خاص و بسیار خلاقانه ...

قيمت : 17,000 تومان

لیوان جادویی دارای LED. این لیوان با طراحی فوق العاده شیک و درخشان ارائه شده است که با ریختن مایعات به درون آن LED های هفت رنگ آن روشن می شود.

قيمت : 15,000 تومان

لیوان دمنوش دو جداره. این لیوان دو جداره نه تنها انواع مختلف دمنوش مورد علاقه شما را به آسانی برای شما آماده می نماید بلکه دمنوش شما را گرم نیز نگه می دارد.

قيمت : 24,000 تومان

همانطور که می دانید سیخ صاف برای شعله گرد مناسب نیست و به همین منظور سیخ دایره ای محصولی بسیار کاربردی جهت پخت انواع کباب، جوجه، چنجه و ... بر روی اجاق گاز (شعله گرد) می باشد.

قيمت : 15,000 تومان

تازه عروس ها و کدبانوهایی که می خواهند چیدمانی خاص و زیبا برای آشپزخانه داشته باشند پیشنهاد ویژه ما ظرف حبوبات شیردار دیواری است. قابل استفاده برای انواع خشکبار، نمک، شکر، برنج و ...

قيمت : 110,000 تومان

این محصول دارای طراحی بسیار شیک و کاربردی و رنگ های متنوع و شاد می باشد و برای نظم دادن یخچال و میز کار و ... بسیار مناسب می باشد و قابلیت نصب و جداکردن آسان را دارد.

قيمت : 15,000 تومان

این محصول کارکرد بسیار آسانی دارد و تنها با یک دست قابل استفاده می باشد و با فشار دادن اهرم دستگیره، پایین محفظه باز شده و مواد به میزان دلخواه بیرون ریخته می شود.

قيمت : 25,000 تومان

بااستفاده از توپ های تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات فریج بالز دیگر نگران از بین رفتن میوه ها و سبزیجات داخل یخچال نباشید و با بوی بد درون یخچال خود خداحافظی کنید. هر بسته دارای 3 عدد توپ می باشد.

قيمت : 14,000 تومان

جا ادویه طرح برج محصولی کاربردی و زیبا می باشد که تمام ادویه های شما را با رنگ های شاد و زیبا نمایش خواهد داد. برج ادویه دارای پایه گردان برای سهولت در دسترسی می باشد.

قيمت : 44,000 تومان

هم اکنون لیوان طرح لنز دوربین عکاسی را به شما معرفی می کنیم که با طراحی زیبا و منحصربفرد طرفداران زیادی به خصوص در عکاسان را به خود جذب کرده است. با جنس داخلی استیل بسیار با کیفیت.

قيمت : 35,000 تومان

قالب یخ طرح گیتار از مواد سیلیکون با کیفیت بالا ساخته شده، بسیار با دوام، و وسیله ایی آسان و مناسب برای استفاده می باشد. هر بسته شامل 3 عدد گیتار و 3 عدد دسته می باشد.

قيمت : 15,000 تومان

با نگهدارنده درب قابلمه طرح آدمک Lid Sid دیگر نگران لبریز شدن غذای خود در اثر انباشته شدن بخار و یا سوختن غذا نباشید و طعم غذایی لذت بخش را بدون هیچ گونه نگرانی بچشید.

قيمت : 11,000 تومان




:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه, لوازم آشپزخانه, خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه, ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 21 مرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی